  • 1. Data: 2003-12-01 18:17:27
    Temat: Sprzedaż nieruchomości a podatek
    Od: "Jacek" <p...@g...pl>

    Drodzy grupowicze!
    Byłbym wdzięczny za radę w jaki sposób uniknąć płacenia podatku do urzędu
    skarbowego. Sprzedałem działkę budowlaną przed upływem 5-ciu lat od jej
    zakupu. Okazuje się, że mam zapłacić zryczałtowany podatek od kwoty sprzedaży
    w wys. 10% do Urz. Skarb.
    Ktoś poradził mi, aby złożyć w US oświadczenie że pieniądze uzyskane ze
    sprzedaży przeznaczę na cele budowlane czy mieszkaniowe. Proszę pomóżcie mi -
    chciałbym poznać więcej szczegółów.
    Jacek