  • 1. Data: 2003-05-09 12:01:05
    Temat: Jak to jest z DW
    Od: towarzysz Vader <v...@r...wywalto.net>

    Czytalem sobie Rozporzadzenie Min. Fin. w sprawie prowadzenia PKPiR. No
    i jest tam cos z 8 punktow, w jakich przypadkach wystawia sie dowody
    wewnetrzne. Natomiast zewszad slysze od roznych ksiegowych, ze one
    wystawiaja DW w kazdym przypadku, kiedy chca cos wpisac do ksiazki a nie
    ma na to faktury VAT (DG+PKPiR+VAT). Czy one moga tak robic? Czy mozna
    tak "szastac" tymi DW?

    --
    towarzysz Vader - v...@r...wywalto.net
    http://www.rzeszow.net/

  • 2. Data: 2003-05-09 12:32:51
    Temat: Re: Jak to jest z DW
    Od: "Ivona" <i...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "towarzysz Vader" <v...@r...wywalto.net> napisal w
    wiadomosci news:b9g53r$2gpj$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > wystawiaja DW w kazdym przypadku, kiedy chca cos wpisac do ksiazki a nie
    > ma na to faktury VAT (DG+PKPiR+VAT). Czy one moga tak robic? Czy mozna

    Ja szastam (mimo, ze dopiero raczkuje w tej dziedzinie)

  • 3. Data: 2003-05-09 12:40:32
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ja szastam (mimo, ze dopiero raczkuje w tej dziedzinie)

    Pewnie kazdy nieco szasta, ale dobrze mieć przy tym
    świadomość iż jest to niezgodne z owym inteligentnym
    rozporządzeniem.
    A prowadzenie Ksiegi niezgodnie z rozp. to tzw. "wykroczenie
    skarbowe" zagrożone karą... itd. ;-)

    Pix