    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak to sprzedawać
    Date: Sat, 22 Jul 2006 15:45:53 +0200

    Dnia 22-07-2006 o 13:49:38 eLeM <e...@e...pl> napisał:

    > A może być sklep, bo zajmomy ma sklep z soczewkami i mógłby on to
    > sprzedawać.

    Musiałby rozszerzyć zakres dzialalności(50zł) i kupić od Ciebie licencję
    na to/ew zatrudnić Cię - bo inaczej to podpada pod firmanctwo.

    > No właśnie chciałem to sprzedawać na płytach i wysyłac pocztą, więc jak
    > rozpatrywać zakup płyt i pudełek. No i jeszcze koszt wysyłki.

    Aha, założyłem że chcesz sprzedawać przez net na zasadzie takiej że
    ludziska będą ściągać sobie całość.
    W takim układzie to ewidentnie jest DG, co do kosztów wysyłki
    i płyt to sporo jest tematów w archiwum grupy, nawet odnośnie wysyłki
    i opłat pocztowych toczy się topic równolegle.

    > No właśnie jeśli on a sklep to nie musi jakichś rachunków wystawiać do
    > każdej zakupionej sztuki, bądź też faktury.

    Musi ewidencjonować przychód, jeśli ma sklep to pewnie kasa fiskalna
    jest i wtedy paragonik. A faktura na życzenie klienta.

    pozdrawiam