eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak to w końcu jest z tym przedłużonym kwartałem na VAT ? › Re: Jak to w końcu jest z tym przedłużonym kwartałem na VAT ?
  • Data: 2004-05-25 06:01:06
    Temat: Re: Jak to w końcu jest z tym przedłużonym kwartałem na VAT ?
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 24 May 2004 23:41:09 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Plissken
    napisał(a):

    > Spoko, dobrze zrobiles. VAT 7K za I kwartal skladasz do jutra, tj. 25.05. a
    > za II kwartal skladasz do 26.07. I juz.

    Chyba nie do końca "i już"...

    W moim biurze rachunkowym powiedzieli, że "zależy jaki urząd". Dla cześci
    klientów wysyłali VAT7K miesiąc temu. Do mnie przyszło z US pisemne
    zawiadomienie o "przesunięciu" kwartałów, ale z innych urzędów
    niekoniecznie.

    Kamil Paszkiewicz