    From: Kimy <k...@w...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak to zaksięgowć?
    Date: Fri, 07 Apr 2006 12:11:14 +0200

    cef napisał:

    > Choćby w Twoim przypadku: nie jest niczym dziwnym,
    > ani nieprawidłowym, że jest przychód wcześniej niż faktura.

    np.
    usługę wykonywałam w lutym, na początku marca mam fakturę, a w połowie marca
    zapłatę. Tak to u mnie jest.

    Interesowało mnie czy księguję to zgodnie z prawem, i czy nie mogą się do
    mnie przyczepić, że coś jest nie tak.
    Nikt konkretnie nie odpowiedział mi na moje pytanie, nie podesłał
    odpowiedniej ustawy która by to regulowała.

    Już znalazłam, to czego szukałam, przejrzałam ustawy i podpadam pod jedną, w
    której mowa, że usługi które wykonuję mogą być zaksięgowane do siedmiu dni
    po upływie miesiąca w którym dana usługa była wykonana.
    Wiec wszystko robię ok, bo fakturę mam z 6 marca :)

    Dziękuję i pozdrawiam.
    --
    pozdrawiam,
    Kimy