  • 1. Data: 2004-12-29 02:37:52
    Temat: Jak uczciwa osoba, ale bezdomna może płacić podatki?
    Od: "Jo" <J...@o...pl>

    Niestety w życiu róznie bya :( Czy ktoś mi pomoże rozwiązać taki problem,
    który dla wielu osób nie jest bynajmniej tylko teoretyczny:

    Jak uczciwa osoba, ale bezdomna może płacić podatki? Jak założyć działalność
    gospodarczą. Co gorsze nie jest to osoba, która ma jaki kolwiek adres
    zamieszkania. Raz jest tu, a raz gdzie indziej. Żeby móc kiedyś gdzieś na
    dlużej zamieszkać musi mieć pieniądze, a te by uczciwie zarobić to trzeba
    się zarejestrować..

    Czy w takiej sytuacji jest jakakolwiek szansa pozostania uczciwym
    czlowiekiem?

  • 2. Data: 2004-12-29 17:21:13
    Od: "Black Peter" <b...@c...usunto.pl>

    Użytkownik "Jo" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarejestrować..
    >
    > Czy w takiej sytuacji jest jakakolwiek szansa pozostania uczciwym czlowiekiem?

    Znalazlem w druku VAT-R taki tekst:
    Miejsce składania:
    3) Podmioty nieposiadajace stalego miejsca zamieszkania lub siedziby na
    terytorium kraju skladaja zgloszenie rejestracyjne do Naczelnika Drugiego Urzedu
    Skarbowego Warszawa-Srodmiescie

    Trzeba by jeszcze sprawdzic jak z reszta drukow.

    pozdrawiam
    BP