  • 1. Data: 2004-12-28 20:31:39
    Temat: Czy lektor języków może być na karcie podatkowej?
    Od: Rojbert <u...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy lektor wystawiający firmie językowej rachunek (ilość godzin razy
    stawka) może rozliczać się poprzez kartę podatkową na zasadzie usług
    edukacyjnych?
    W karcie podatkowej są lekcje na godzinę, ale określane są jako pomoc w
    nauce (odrabianiu i przygotowaniu z uczniem lekcji) i nie wiem czy można
    się pod to podpiąć? Innymi słowy czy będąc na karcie podatkowej mogę
    wystawić rachunek firmie językowej, a nie tylko osobie fizycznej?

    --
    Pozdrawiam, Rojbert

  • 2. Data: 2004-12-30 13:53:21
    Od: "Marcin Nowak" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Rojbert" <u...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cqsfs3$s48$1@news.onet.pl...
> [...]
    > się pod to podpiąć? Innymi słowy czy będąc na karcie podatkowej mogę
    > wystawić rachunek firmie językowej, a nie tylko osobie fizycznej?

    Witam,

    z tego co sie orientuje to dzialalnosc edukacyjna jest rozliczana tylko i
    wylacznie na zasadach ogolnych (KPiR). Warto jednak zadzwonic i spytac w
    urzedzie skarbowym (dzial podatkow dochodowych oczywiscie).

    pzdr
    marcin

  • 3. Data: 2004-12-31 14:30:58
    Od: Rojbert <u...@p...onet.pl>

    Marcin Nowak said the following on 2004-12-30 14:53:
> [...]
    > wylacznie na zasadach ogolnych (KPiR). Warto jednak zadzwonic i spytac w
    > urzedzie skarbowym (dzial podatkow dochodowych oczywiscie).

    Dziekuje za informacje.

    Zycze wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    --
    Pozdrawiam, Rojbert
    Mozesz mnie posluchac: FAITH - "Keep the Faith"