  • 1. Data: 2004-12-29 01:11:50
    Temat: Prawo przeciw nam
    Od: "@(nonex-none-#&{})p o g o t o w i e . o r g" <""marek\"@(nonex-none-#&{})p o g o t o w i e . o r g">

    http://bpn.pogotowie.org/index3_8.html?gvt=22

    --

    http://bpn.pogotowie.org

    Precz z polityczna poprawnoscia!!!

  • 2. Data: 2004-12-29 11:43:11
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Uzytkownik "@(nonex-none-#&{})p o g o t o w i e . o r g"
    <""marek\"@(nonex-none-#&{})p o g o t o w i e . o r g"> napisal w wiadomosci
    news:cqt07d$nbs$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > http://bpn.pogotowie.org/index3_8.html?gvt=22
    >
    > http://bpn.pogotowie.org
    >
    > Precz z polityczna poprawnoscia!!!

    Witam,
    Wiele zarzutów z tego artykulu to niestety polskie realia, przepisy które
    czesto wymyslane sa po to, by utrudniac nam Polakom zycie a ulatwiac je np.
    Rosjanom, czy Izraelitom. Jak latwe i proste byloby dyktowanie cen paliw na
    rynku polskim, gdyby ci z SLD wraz z dr Kulczykiem i bylym agentem KGB
    Alganowem sprzedali Rosjanom polska energetyke i przemysl paliwowy.

    Konkretne komentarze, jesli chodzi o ogólnie fajny artykul:
    "Po raz kolejny Ministerstwo Finansów chcialo rozweselic posmutnialych
    poddanych i zaczelo opowiadac kawaly o weryfikacji faktur za zakup uzywanych
    samochodów w krajach "starej" UE. Zasluzyli na pierwsza strone papierowego
    wydania Biura Pomyslów Niedorzecznych"

    slusznie

    "Stara szkola. Jak juz ktos rzucil haslo, to szkoda, ze sie wczesniej nie
    zastanowil, jak to ma wygladac w praktyce."

    moze sie zastanowil. Chodzi chyba o utrzymywanie w Polsce wysokich cen
    satrych gratów, poniewaz Heniek, Maniek i Fujara, krewni sejmowego
    ustawodawcy maja wtedy niezle zyski z handlu zachodnim i polskim zlomem.

    "Czy zostanie rozpuszczone po kraju stado urzedników i beda ogladac papiery
    i wypytywac kupujacych o...?"

    Moze tak byc. Inwigilacja, przesluchania, tortury.........
    Sztuczna redukcja bezrobocia i zwiekszenie podatków, aby wyplacic tym
    urzednikom.

    "Czy moze beda jezdzic do sprzedajacych i wypytywac ich o to samo? "

    Biorac pod uwage, ze polscy urzednicy raczej slabo na ogól znaja jezyki obce
    moze to byc komiczne, jak zaczna torturowac jakiegos Niemca lub Francuza,
    zeby sie przyznal do zanizenia ceny faktury, bo zabraknie im slów. ;-)

    "Ja rozumiem, ze jak "panstwo" kupuje samoloty MIG w cenie 1 euro ( slownie:
    jeden ), to jest wszystko w najlepszym porzadku, natomiast jesli obywatel
    kupuje auto za kilkadziesiat euro, to jest czynnosc z rodzaju "be". Ot, co
    wolno wojewodzie, to nie tobie... obywatelu."

    Chcecie panowie z mafia polemizowac? To sie czesto zle konczy. Nie zebym
    kogos chcial zastraszyc, ale widzialem na filmie co np. ci z USA chcieli
    zrobic z Eliotem Nessem :). Widzialem tez co polski sad pracy w Katowicach
    zrobil mojej zonie w rozprawie o przywrócenie do pracy i bezprawne
    zwolnienie w okresie L4 po wypadku na delegacji, uznanym za równorzedny z
    wypadkiem przy pracy.

    "Z akcyza na uzywane samochody sprowadzane z krajów UE sprawa jest o tyle
    dziwna, ze wedlug unijnego prawa nie wolno jej stosowac, ale Ministerstwo
    Finansów zamiast siedziec cicho i brac tyle, ile daja, to podnosi raban w
    nadziei na to chyba, ze nikt nie wpadnie na pomysl poskarzenia sie do
    jakiegos unijnego sadu. Wychodzi na to, ze w majestacie naszego prawa okrada
    nas wlasny rzad i jeszcze ma pretensje, ze moze ukrasc tak malo."

    Rabowania bezprawnego nas Polaków ciag dalszy ... :(
    Dlaczego nikt nie wezmie tego rzadu za kolnierze i nie wystawi ich po prostu
    poza Sejm, skoro sami nie chca przestac nas okradac?
    Czyzby w Polsce poza mecenasem Romanem Giertychem i kilkoma innymi nie bylo
    juz nikogo kompetentnego?

    "Opowiesci dziwnej tresci na temat uzywanych samochodów sprowadzanych z
    zagranicy dotyczace bezpieczenstwa na drogach mówiace, ze sie pogorszy, a
    niektóre, ze wrecz bedzie to katastrofalne..."

    Trudno wypowiadac sie na temat bzdurnego uzasadniania mafijnych interesów.
    Kto zgodzi sie z tym, ze wkrótce juz 9 letni Polonez, który juz mi sie
    rozsypuje rdzewiecjac jest bezpieczniejszy dla mnie od kupionej za ta sama
    cene10 letniej Toyoty, czy Mercedesa? Ale nie moge kupic takich samochodów,
    poniewaz przez te wszystkie machloje rzadowe po pierwsze sa one duzo drozsze
    niz na zachodzie, a po drugie zarabiam zbyt malo, aby mnie bylo stac na
    zakup takiego samochodu mimo tego, ze wykladam w trzech uczelniach (w jednej
    na etacie, a w dwóch pozostalych na umowe-zlecenie) to oczywiscie równiez
    zawdzieczam polityce rzadu RP i dyktaturze niskich plac w sektorach
    nauczycielskim i sluzby zdrowia.

    "Tymczasem wydajemy je na utrzymanie urzedoli, którzy za nasze pieniadze
    siedza i wymyslaja przepisy, które dzialaja przeciwko nam."

    Jak to mówia "z ust mi pan wyjal te slowa"

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 3. Data: 2004-12-29 12:19:18
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > Kto zgodzi sie z tym, ze wkrótce juz 9 letni Polonez, który juz mi sie
    > rozsypuje rdzewiecjac jest bezpieczniejszy dla mnie od kupionej za ta sama

    Nie o to chodiz że jest bezpieczniejszy, tylko o to że po zakupie przez
    Ciebie rzeczonego Mercedesa zamiast jednego złomu (9-letni Polonez) na
    naszych drogach będą już dwa złomy.
    Osobiście nie mam w tym żądnego interesu więc przyklaskuję każdemu pomysłowi
    który może ukrócić zaśmiecanie naszych dróg.

  • 4. Data: 2004-12-29 12:27:45
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pomysłowi
    > który może ukrócić zaśmiecanie naszych dróg.

    Chodzi o to, że tego Poloneza już pewnie nikt nie kupi, kiedy jego cena
    będzie taka jak cena rok starszego Mercedesa np. symboliczna 2000 zł. więc
    będę go musiał oddać na złom. Tam gdzie powinno być jego miejsce. Czy teraz
    jest to jasne dla Pana? Będzie zatem jeden bezpieczniejszy 10 letni
    Mercedes, czy Volvo.

    Nawet jeżeli ktoś kupi tego Poloneza ode mnie za symboliczną wtedy wartość,
    powiedzmy 800 zł, to niedługo chyba już pojeździ :).

    W Polsce jeżdżą świetnie utrzymane i wciąż bezpieczniejsze Mercedesy np.
    190E, czy Volvo 740 z roku 1987. Wciąż cenione są ponad 10,000 zł !!!???!!!
    przez politykę rządu.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 5. Data: 2004-12-29 12:33:33
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    >
    > W Polsce jeżdżą świetnie utrzymane i wciąż bezpieczniejsze Mercedesy np.
    > 190E, czy Volvo 740 z roku 1987. Wciąż cenione są ponad 10,000 zł

    Proszę zajrzeć na stronę
    http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=37746553
    Ile chcą w Polsce za Mercedesa z 1987 roku.
    PLN 29900

    Tyle co kosztuje nowe Seicento, czy Suzuki ???!!!, a powinien on kosztować
    najwyżej 1000 Euro = około 4000 zł.
    Jest to według pana normalne? I jeszcze sztuczne zawyżanie cen przez rząd?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 6. Data: 2004-12-29 13:02:55
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Cavallino wrote:

    > Nie o to chodiz że jest bezpieczniejszy, tylko o to że po zakupie
    > przez Ciebie rzeczonego Mercedesa zamiast jednego złomu (9-letni
    > Polonez) na naszych drogach będą już dwa złomy.

    A widziales kiedys jakiegos mercedesa/audi rocznik 95? Wole taki jak to
    nazywasz zlom niz jakies konserwy typu matiz/seicento/panda itp.
    Przynajmniej jak ktos we mnie wjedzie to mam jakies tam szanse na przezycie.

    > Osobiście nie mam w tym żądnego interesu więc przyklaskuję każdemu
    > pomysłowi który może ukrócić zaśmiecanie naszych dróg.

    Zenada.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2004-12-29 13:11:15
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

> [...]
    > nazywasz zlom niz jakies konserwy typu matiz/seicento/panda itp.
    > Przynajmniej jak ktos we mnie wjedzie to mam jakies tam szanse na

    No właśnie. Mógłbym jeździć z Katowic do pracy do Rzeszowa jakimś małym,
    ekonomicznym autkiem, ale na wąskiej i zatłoczonej drodze nr 4 pojawiają się
    czasami nienormalni kierowcy, którzy wyprzedzają na 3-ciego, spychają mnie
    regularnie raz na miesiąc na pobocze. W Polonezie mam większe szanse
    przeżycia, niż w Cinquecento, czy maluchu, ale w Mercedesie czy Volvo
    istotnie czułbym się jeszcze bezpieczniej.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 8. Data: 2004-12-29 13:45:15
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi o to, że tego Poloneza już pewnie nikt nie kupi,

    Spokojna głowa, za pół ceny a będzie jeździł...

    > więc
    > będę go musiał oddać na złom. Tam gdzie powinno być jego miejsce.

    Zgadza sie.
    Ale nie oddasz, sprzedasz chętnemu.
    Ilość złomowanych aut po imporcie zachodnich złomów wcale tak mocno nie
    wzrosła...

    > Nawet jeżeli ktoś kupi tego Poloneza ode mnie za symboliczną wtedy
    wartość,
    > powiedzmy 800 zł, to niedługo chyba już pojeździ :).

    Niby dlaczego?
    Bo tani?
    W utrzymaniu będzie tańszy od złoma z gwiazdą na masce....

  • 9. Data: 2004-12-29 13:47:10
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > A widziales kiedys jakiegos mercedesa/audi rocznik 95? Wole taki jak to
    > nazywasz zlom niz jakies konserwy typu matiz/seicento/panda itp.

    Ty wolisz a ja nie.
    I jako że kiedyś będę chciał sprzedać obcnie eksploatowane kilkuletnie auto
    wcale mi nie zależy aby konkurencja ze strony zachodnich złomów była zbyt
    duża.

    > Zenada.

    Pewnie, lepiej pokazywać w UC sfałszowaną umowę, nawet kiedy akcyza
    śmieszenie niska....
    To jest profesjonalizm !!!

  • 10. Data: 2004-12-29 14:04:02
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Spokojna głowa, za pół ceny a będzie jeździł...

    > Zgadza sie.
    > Ale nie oddasz, sprzedasz chętnemu.

    Jest pan pewny? Może dlatego, że nie widział pan jeszcze mojego samochodu
    :)))

    > wartość,
    >
    > Niby dlaczego?
    > Bo tani?
    > W utrzymaniu będzie tańszy od złoma z gwiazdą na masce....

    Dlatego, że ten samochód potrzebuje już teraz kapitalnego remontu blach z
    przodu, zawieszenia silnika i niektórych z tyłu. koszt jakieś lekko licząc
    2000 zł. Kupi go pan, kiedy za koszt remontu będzie pan mógł kupić fajne,
    zdrowe Volvo, lub Mercedesa z eleganckim wyposażeniem, klimatyzacją,
    radiem+CD player etc.?

    W Japonii jeździłem prawie 2 lata Toyotą Suprą 2.0 GT Twin Turbo (24 zawory)
    Automatic, którą kupiłem w 1997 roku jako 10 latka z radioodtwarzaczem,
    CD-playerem, kompletem głośników za równowartość 1500 dolarów (jakieś 4500
    zł na nasze - co było połową mojego miesięcznego stypendium habilitacyjnego
    (postdoc) płaconego przez Rząd Japonii). Super utrzymany, piękny lakier, beż
    śladów rdzy, klimatyzacja, elektryczne lusterka, szyby, elektroniczne
    wskaźniki na desce (LED), chowane przednie światła, wygodne fotele sportowe.
    Nic się nie psuło przez dwa lata tylko lałem paliwo. Zwiedziłem tym autkiem
    kawałek Japonii (60000 km). Jedyną wadą było, że palił jakieś 15 do 18
    litrów wysokooktanowej ('Hayoku') na 100 km. Kupił go ode mnie student -
    Japończyk za 600 dolarów jako 12 latka, w pełni sprawne super autko, za
    którym często w Polonezie kręci mi się łza w oku.

    W Polsce ten sam model kosztuje obecnie powyżej 10000 zł, a dochody 5 razy
    niższe.
    Niech pan sam zobaczy:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C98132

    Nienormalne to jest, a rząd polski robi jeszcze gorzej.

    Dalej chce pan polemizować?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.