eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak wrzucać w koszty rachunek telefoniczny? › Re: Jak wrzucać w koszty rachunek telefoniczny?
  • Data: 2004-07-24 06:56:04
    Temat: Re: Jak wrzucać w koszty rachunek telefoniczny?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 24 Jul 2004, Robert W. wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news wrote:
    >+
    >+ > ...a pytanie szczegółowe brzmi: "a jak rozliczasz koszty" ?
    >+
    >+ Księga prychodów i rozchodów.

    Ale właśnie chodziło o to *jak* rozliczasz koszty: kasowo czy
    memoriałowo ? Jakbyś rozliczał PK to musiałbyś memoriałowo. Ale
    jak masz KPiR to *mogłeś sobie wybrać* - i my nie wiemy co
    wybrałeś ! Sądząc z opinii księgowej - to memoriałowo.
    I wtedy bym księgowej słuchał.
    A jak kasowo - to dla odmiany bałbym się wpisać w koszt coś
    co można uznać za "prowadzenie DG" przed terminem :] (i też
    słuchałbym księgowej :>)

    >+ Jeśli po tej informacji mógłbyś jeszcze coś mi doradzić, byłbym wdzięczny.

    Wykluczone. Naprawdę. Spytaj googla podając mu hasło "kara"
    i "50 000 zł".
    Ja to mogę skomentować, zacytować lub się pokłócić o własną opinię.
    Ale rób co chcesz - doradzać ci nie będę ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1