  • 1. Data: 2002-06-11 13:37:48
    Temat: Jak wytłumaczyć Urzędowi Skarbowemu, do czego mi motocykl???
    Od: "Krzysztof M." <k...@t...pl>

    Właśnie dzwoniła do mnie pani z US, mówiąc mi, iż mam się jutro stawić celem
    wytłumaczenia do czego służy mi motocykl w firmie i jaka jest podstawa
    odliczenia sobie podatku VAT. Czy ktoś z grupowiczów już to przerabiał i
    podpowie mi, jak należy się z takiego zakupu tłumaczyć? Będę bardzo
    wdzięczny!!!. Acha, firma prowadzi usługi reklamowe i spedycyjne.

    Pozdrawiam serdecznie
    Krzysztof Marciniak

  • 2. Data: 2002-06-11 17:56:47
    Od: "Fintifluszka" <f...@w...pl>

    Pryzpadkiem nie rozwozisz ulotek na zamówienie klienta po mieście - środek
    transportu.
    Pozdrówka
    finti

  • 3. Data: 2002-06-12 06:53:07
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Krzysztof M. napisał:
> [...]
    > grupowiczów już to przerabiał i podpowie mi, jak należy się z
    > takiego zakupu tłumaczyć? Będę bardzo wdzięczny!!!. Acha, firma
    Motocykl służy Ci do tego samego co samochód. Nie ma obowiązku
    posiadania samochodu ani zakazu używania innych niż samochód środków
    transportu.
    Są nawet okreslone stawki kilometrówki na motocykl i motorower - a
    więc ustawodawca przewidział używanie tychże do celów działalności
    gospodarczej.

    Wystarczy że powiesz że jakis środek lokomocji musisz miec, na
    samochód Cie nie stać a motocykl lepiej sprawdza się mieście i mniej pali.

    A w ogóle to ewidentne czepialstow. Każdego właściciela firmowego
    samochodu mogliby w ten sposób ciągać - a do czega panu ten samochód???

    Wiadomo że nie da sie prowadzić firmy siedząc w fotelu.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-06-12 07:01:29
    Od: "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztof M." <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podpowie mi, jak należy się z takiego zakupu tłumaczyć? Będę bardzo
    > wdzięczny!!!. Acha, firma prowadzi usługi reklamowe i spedycyjne.

    A nie można poprostu powiedzieć, że w takim samym celu jak samochód, z tym
    że motocyklem szybciej poruszasz się po mieście.
    Robert

    Robert Kilimnik
    e-mail:R...@t...com.pl
    TETA S.A.

  • 5. Data: 2002-06-12 08:08:16
    Od: "Krzysztof M." <k...@t...pl>

    Użytkownik "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > >

    > A nie można poprostu powiedzieć, że w takim samym celu jak samochód, z tym
    > że motocyklem szybciej poruszasz się po mieście.

    Dziękuję wszystkim za pomoc, jak wrócę z US to zdam relację :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Krzysztof Marciniak