  • 1. Data: 2002-06-11 07:36:20
    Temat: wynajem lokalu - amortyzacja
    Od: "Ula G." <o...@g...pl>

    Witajcie,

    Potrzebuje pomocy w nastepujacym temacie:
    Moja siostra wynajmuje niewielki lokal firmie - jak powinna ustalic jego
    wartosc poczatkowa (do amortyzacji)? Czy moze skorzystac z przelicznika 988
    (?) zl za m^2 ???? Gdzie znajde te wartosc (988zl?) zeby upewnic sie czy
    jest ona aktualna? A moze wspomniany przelicznik dotyczy tylko lokali z
    przeznaczeniem mieszkalnym?

    Dziekuje za wszelkie podpowiedzi,
    Ula G.

  • 2. Data: 2002-06-11 13:03:37
    Temat: Re: wynajem lokalu - amortyzacja
    Od: "Iwona" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Ula G." <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dziekuje za wszelkie podpowiedzi,
    > Ula G.
    >
    > Kwota 988 zł jest wymieniona w ust. o pod. od os. fiz. art. 22g pkt 10.
    Iwona