  • Data: 2011-03-10 15:27:42
    Temat: Re: Jak z PIT-36 odczytać ile zarobiłem?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.03.2011 15:45, r...@k...pl pisze:

    > Nie są. Ale jak widać przydałyby się chyba.

    No wiesz, to już prościej mi by było sobie ,,zeszycik'' ze wpływami
    prowadzić. Ale tego nie robiłem. Więc nie ma co gdybać...

    > Już Ci tomek napisał, że nie zawsze się da (np. środki trwałe).

    Nie mam.

    > Tutaj chyba akurat jest prościej, bo jakieś wpływy na konto i rachunki
    > wystawione przez Ciebie masz?

    Średniawo. Niby można by się mozolnie przedzierać przez historie
    bankowe, bo faktycznie ,,do ręki'' to tylko z DG dostaję, a ona jest
    księgowana znów osobno.... ale jakoś mi się nie chce, to dłubanina.
    Myślałem naiwnie, że skoro US chce ode mnie PITów, skoro wszystko tak
    się mozolnie rozlicza, to można z tego wyciągnąć jakąś wiedzę o tym ile
    ludzik zarobił, ile zarobił US i ile dostał haraczu ZUS/NFZ.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek