  • Data: 2020-03-03 16:09:16
    Temat: Re: Jak z VAT-em za zakupy w UK?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To chyba ma mniejsze znaczenie niż fakt bycia czynnym podatnikiem VAT.
    Nieprecyzyjnie zadałem pytanie: chodzi o zakup w UK towaru (przez konsumenta do
    konsumpcji) przez osobę nie będąca czynnym vatowcem.
    Generalnie sprzedawca to sprawdza przy wystawianiu faktury, w unijnej bazie
    podatników, gdy nabywca podaje swój nr VAT z żądaniem
    faktury.

    Myślałem, że może UK już od marca tego roku się wybreksitował.

    -----