  • 1. Data: 2005-01-10 15:56:59
    Temat: Jak zaksięgować kupiona i położoną kostke brukową
    Od: owera<o...@k...com.pl>

    Wokół biura i hali produkcyjnej połozylismy kostke brukowa . Jak
    mam ja zaksięgować ?. Wydatek powyżej 3,5 tysiaca , ale czy kostka
    brukowa jest środkiem trwałym??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-01-10 22:57:52
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "owera" <o...@k...com.pl> napisał w wiadomości
    > Wokół biura i hali produkcyjnej połozylismy kostke brukowa . Jak
    > mam ja zaksięgować ?. Wydatek powyżej 3,5 tysiaca , ale czy kostka
    > brukowa jest środkiem trwałym??

    Kostka nie, ale "utwardzenie dróg komunikacyjnych" już możesz podciągnąć
    pod gr.2 KST.

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 3. Data: 2005-01-11 07:10:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Jd. napisał(a):
    > Użytkownik "owera" <o...@k...com.pl> napisał w wiadomości

    > Kostka nie, ale "utwardzenie dróg komunikacyjnych" już możesz podciągnąć
    > pod gr.2 KST.

    Dodatkowo do ceny samej kostki należy doliczyc cene robocizy,
    transportu, pracy maszyn (bez zagęszczarki sie nie obeszło pewnie) itp -
    jeżeli ułożono ja siłami własnymi to trzeba to skalkulowac samodzielnie.
    Jak macie na to faktury od inych firm to mniej roboty.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813