  • Data: 2006-10-02 14:45:16
    Temat: Re: Jak zakwalifikować sieć komputerową?
    Od: "Gabriela Kociszewska" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jeśli budynek należy do kogo
    > innego niż włąściciel sieci, to szukaj hasła "inwestycja w obcych środkach
    trwałych'.

    No właśnie do kogoś innego niż właściciel sieci i w związku z tym trzeba to
    zakwalifikować do środków trwałych a nie w koszty.
    Czytałam kiedyś wypowiedź biegłego rewidenta, że sieci nie mozna traktować
    jako inwestycja w obcych srodkach trwałych bo o takie inwestycje są wtedy
    jezeli firma internetowa otrzymałaby w dierżawę środek trwały i dokonałaby w
    nim ulepszeń, modernizacji itp.
    Tylko pytanie jest wg jakiej stawki to amortyzować? Do której grupy
    zaliczyć? Bo wiem że firmy przyjmują różne stawki i ze US w czasie kontroli
    przyjmowały odmienne stanowiska.