  • 11. Data: 2010-01-07 11:16:30
    Temat: Re: Jaka data powstania przychodu w PIT/sprzedaży w VAT?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-07 12:00, Piotrek wrote:

    > Po zakończeniu emisji reklamy.

    Trochę już dywagując można byłoby się zastanowić czy w świetle
    regulaminu nie jest to usługa okresowa.

    Przy czym okres kończy się z chwilą osiągnięcia 100 pln na koncie. Wtedy
    ewentualnie faktury mógłbyś wystawiać co 100 pln, nie rzadziej niż raz
    na rok.

    Piotrek

  • 12. Data: 2010-01-07 12:17:06
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 07-01-2010 o 12:16:30 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Przy czym okres kończy się z chwilą osiągnięcia 100 pln na koncie. Wtedy
    > ewentualnie faktury mógłbyś wystawiać co 100 pln, nie rzadziej niż raz

    Ok, dzięki za pomoc - sam też mam takie odczucie.

    (Inna sprawa że wtedy po osiągnięciu 100zł, jeśli nie dokonam wypłaty,
    kolejne wpływy będą nieopodatkowane :-))

    --
    Tomek