  • 1. Data: 2003-05-09 18:29:27
    Temat: Jaka wielkość ZUS-u Zdrowotnego na 10-go ?
    Od: "briss" <b...@w...pl>

    Witam wszystkich !
    Mam pytanko dotyczące wielkości jaka należy wpłacić do jutra do ZUS-u tzw.
    zdrowotnego ( 52 ), od DG jednoosobowej prowadzonej na pół etatu ?
    Za wszelkie info będę bardzo wdzięczny.
    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2003-05-09 19:34:05
    Temat: Re: Jaka wielkość ZUS-u Zdrowotnego na 10-go ?
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "briss" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam pytanko dotyczące wielkości jaka należy wpłacić do jutra do ZUS-u tzw.
    > zdrowotnego ( 52 ), od DG jednoosobowej prowadzonej na pół etatu ?
    -----------------------
    Działalność gospodarcza na pół etatu ?
    Wiola

  • 3. Data: 2003-05-09 19:57:32
    Od: "Graszka" <g...@p...wp.pl>

    należy wpłacić do jutra do ZUS-u tzw.

    A czemu do jutra? Skoro ZUS w soboty nie pracuje to płatność przechodzi na
    poniedziałek.
    Graszka

  • 4. Data: 2003-05-09 23:21:25
    Od: "briss" <b...@w...pl>

    OK masz racje nie do jutra tylko do poniedziałku,
    a co do połowy etatu, to pełen etat u pracodawcy który opłaca wszystko +
    dodatkowo "moja" własna DG za którą muszę płacić tylko zdrowotne i dlatego
    pytałem o wysokość owej wpłaty.
    Trochę namieszałem, ale mam nadzieję że wszyscy wiedzą o co chodzi. :))
    Pozdrawiam
    Darek

  • 5. Data: 2003-05-10 05:35:36
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

> [...]
    > pytałem o wysokość owej wpłaty.
    > Trochę namieszałem, ale mam nadzieję że wszyscy wiedzą o co chodzi. :))
    Wiedzą. I prowadząc DG przyzwyczaj sie do samodzielnego rozwiazywania
    problemów. Mając dostęp do Internetu poszukaj stawek na stronach ZUS na
    przykład, albo INFOR-u, zanim będziesz oczekiwał od ludzi na grupie
    odpowiedzi na takie podstawowe pytania. Troche własnej inicjatywy.
    WSm

  • 6. Data: 2003-05-10 07:08:27
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

> [...]
    > pytałem o wysokość owej wpłaty.
    > Trochę namieszałem, ale mam nadzieję że wszyscy wiedzą o co chodzi. :))
    -----------------------------
    Dobra więc nie mieszaj dalej a wysokość składki zdrowotnej za kwiecień dla
    osób prow.działalność wynosi 142,35 i można ją wpłacić do poniedziełku
    Wiola

  • 7. Data: 2003-05-10 10:57:00
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a w...@j...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > -----------------------------
    > Dobra więc nie mieszaj dalej a wysokość składki zdrowotnej za kwiecień
    > dla osób prow.działalność wynosi 142,35 i można ją wpłacić do
    > poniedziełku Wiola

    O w mordę, właśnie przed chwilą zrobiłem przelew na 106,82.
    Co się zmieniło, dlaczego jest więcej i ile było w poprzednim miesiącu (za
    marzec)?
    Jeżeli tak to musze zrobić jeszcze jeden przelew na 36,53 - mam nadzieję
    że ZUS nie czepia się takiego rozbicia składek?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 8. Data: 2003-05-10 11:09:41
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze b...@p...onet.pl:

> [...]
    > Jeżeli tak to musze zrobić jeszcze jeden przelew na 36,53 - mam
    > nadzieję że ZUS nie czepia się takiego rozbicia składek?

    OK, to teraz sam sobie odpowiem a wy mnie ewentualnie poprawcie.
    Dla ubezpieczenia chorobowego od kwietnia zmieniła się postawa
    ubezpieczenia z 60 na 75%.
    To jednak nadal nie daje kwoty 142,35 tylko 133,52, chyba ze chodzi o
    srednie wynagrodzenie "w sektorze przedsiębiorstw" ale jakie miało by ono
    być [czy różne od 2225,41 , czyli od tego, ile płace pozostałe składki]
    tego juz nie znalazłem.

    OK, juz mam - 2372,57 - jezeli mam racje i tak to sie liczy, to ja nigdy nie
    zrozumiem ZUS :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."
    Blaise Pascal

  • 9. Data: 2003-05-10 11:29:52
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm