  • 1. Data: 2003-05-09 15:28:21
    Temat: Podobnie jak u Telesfora
    Od: "ren" <r...@i...pl>

    witam
    mam podobna sprawe jak Telesfor, z ta jednak roznica, ze nie mam innej
    pracy.Otoz mam podpisany kontrakt z firma francuska, na mocy ktorego
    otrzymuje na konto pewna sume i sama powinnam sobie oplacic zus i podatek
    odprowadzic do urzedu skarbowego.
    w ogole zastanawiam sie czy nie powinnam w takiej sytuacji zalozyc wlasnej
    dzialalnosci gospodarczej. czy ktos moglby mi doradzic z jakiej formy
    zatrudnienia lub samozatrudnienia skorzystac? a jesli dzialalnosc
    gospodarcza to jaka forme rozliczania sie z US wybrac?
    Praca moja polega na przedstawicielstwie tej firmy na Polske.
    pzdr
    ren