    From: "ewka" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jaki Office do firmy [NTG]
    Date: Thu, 1 Nov 2007 20:17:44 +0100

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.t0177y13ipkhj4@unk.compnet.com.pl...

    > Jeśli bym miał na udogodnienia 10k miesięcznie i sporo DOCów na głowie, to
    > bym się
    > zastanowił :)

    I to bardzo, ja najpierw mialam OpenOffice i myslalam ze mnie szlag trafi,
    kazda ramka wszystko pozmieniane, do tego na drugim kompie cos zrobilam, a
    jak otwarlam na Open to znowu cala robota w tylku wiec nie ma sie co
    szczypac niestety, mi sie udalo bo kupujac nowy sprzet Viste i Office 2007
    dostalam za niecale 700zl, ale OEM oczywiscie, no ale instalujac to na nowy
    sprzet chyba nie ma sie co martwic na zapas, w razie czego bedzie sie
    wznawiac aktywacje. Moim zdaniem nie ma sensu inwestowac w BOX, szczegolnie
    jak sie czlowiek liczy z kosztami.

    --
    pozdr,
    ewka