  • 1. Data: 2004-04-09 10:19:27
    Temat: Re: Jaki PIT-37 ?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Mike wrote:

    > A..i czy w miejsca, w ktorych nic nie pisze (bo nie musze) nalezy wpisywac
    > zera???

    Klorki za zbedne...

    jesli nic nie musisz, to nie musisz, tam, dzie z wyliczen wychodzi zero
    trzeba cos wpisac.. ja pisze zero albo kresecke i mile Panie to uznaja..

    Boguslaw

  • 2. Data: 2004-04-09 11:00:47
    Temat: Jaki PIT-37 ?
    Od: Mike <m...@s...one.pl>

    Witam

  • 3. Data: 2004-04-09 11:03:02
    Od: Mike <m...@s...one.pl>

  • 4. Data: 2004-04-09 11:28:18
    Od: "szulik" <e...@g...pl>

    > jesli nic nie musisz, to nie musisz, tam, dzie z wyliczen wychodzi zero
    > trzeba cos wpisac.. ja pisze zero albo kresecke i mile Panie to uznaja..
    >
    > Boguslaw

    A ja nie wpisuje nic. Slyszalam kiedys "wykladnie", ze takie puste miejsca
    od razu traktowane sa jak wartość 0.

    Ewa

  • 5. Data: 2004-04-09 17:59:28
    Od: "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl>

    > A..i czy w miejsca, w ktorych nic nie pisze (bo nie musze) nalezy wpisywac
    > zera???
    jeśli nie musisz to nie wpisujesz. Jak nie ma nic wpisane jest traktowane
    juz jako "0"

    Pozdrawiam,
    Zulka