  • 1. Data: 2004-04-09 09:08:44
    Temat: PIT 36 a brak przychodów z działalności
    Od: "PiotrS" <p...@a...torun.pl>

    Mam taki problem.
    Żona ma zarejestrowaną działalność i przez cały rok
    płaciła składkę zdrowotną. Ale nie uzyskiwałą z tytułu
    tej działalności w ubiegłym roku żadnych przychodów
    ani nie miała żadnych kosztów. Czy w tej sytuacji
    wypełniać załącznik B? I czy zaznaczać, że osiągała
    przychdy czy tego kwadratu nie zaznaczać. Oczywiście
    nie osiągała, ja jednak nie jestem pewien czy
    dla US zerowy przychód nie jest również jakąś formą
    przychodu.

    Piotr