  • 1. Data: 2004-04-09 08:25:02
    Temat: VAT UE
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    Witam szanownych podatników,

    Dla tych, co jeszcze nie wiedzą:
    zarejestrowanie jako watowiec wewnątzrunijny wymaga ustosunkowania się
    do takich zagadnień, jak wybór ryczałtowy w sprawie usług taksówkowych
    czy chęć skorzystania ze zwolnienia z tytułu zakupu złota inwestycyjnego
    lub jego produkcji lub też osiadania profetycznej wizji, co będzie się
    robić, czego nie - oraz odpowiedzi na pytania sformułowane w sposób
    wykluczający - trudno bowiem jednocześnie robić albo zamierzać robić
    ("albo" jest wykluczeniem) - co ma odpowiedzieć ktoś kto potrzebuje
    spójnika "i" - tj. jednocześnie robi i zamierza robić.

    Sekretarka pobiegła wczoraj z kwestionariuszem i dowudziała się, że jest
    "wakacja legis" tzn. mozna składac dopiero od trzynastego - urzędy
    będą pracowac na trzy zmiany.
    Jeszcze parę dni temu proponowano, by złożyć cokolwiek.

    Wyrazy współczucia dla tych, co nie posiadają internetu i będą musieli
    pozyskać tekst ustawy w formie wydruku (160 stron).

    Za przyjemność bycia "UE VAT" 152 zł.

    Mit frojndliszen "europaisze" grussen:

    Cartbert

  • 2. Data: 2004-04-09 08:28:09
    Temat: Re: VAT UE
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Catbert <v...@w...pl> wrote:
    > Za przyjemność bycia "UE VAT" 152 zł.

    Gdzie o tym piszom? Tj. w jakim rozporządzeniu?

    P.

  • 3. Data: 2004-04-09 09:15:36
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 4/9/2004 10:28 AM, Paszczak wrote:

    > Gdzie o tym piszom? Tj. w jakim rozporządzeniu?

    Znalazłem w dodatku do "monitora księgowego" (Infror) otrzymuje go w
    prenumeracie (druk) - w sieci:

    http://www.mofnet.gov.pl/_files_/podatki/vat_i_akcyz
    owy/przepisy_vat_2004/ustawa_o_podatku_od_towarow_i_
    uslug.pdf

    art. 144 (str.119)

    Pozdrawiam: Catbert

  • 4. Data: 2004-04-09 09:23:36
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie o tym piszom? Tj. w jakim rozporządzeniu?
    >
    > P.
    Art. 144 Ustawy o VAT (Dział XIII)
    TH

  • 5. Data: 2004-04-10 19:00:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "TH" <i...@t...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Art. 144 Ustawy o VAT (Dział XIII)
    > TH

    Z tego artykułu nie wynika opłata za
    zgłoszenie UE VAT.
    Opłata jest tylko za pierwszą rejestrację,
    aktualizacje już nie.

  • 6. Data: 2004-04-12 21:57:26
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mit frojndliszen "europaisze" grussen:
    >
    > Cartbert

    to ja zadam praktyczne pytanko:
    importuje sobie dziś z Niemiec elektronike - płace: 0% cła, 12% akcyzy i 22%
    vat
    czy 1 maja akcyza zniknie bo to nie będzie import?