  • Data: 2006-03-09 14:52:06
    Temat: Re: Jakie skladki przy 2 pracach ??
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jww napisał(a):
    > Użytkownik " jerry"

    > Czyli z oplatami to mniejwiecej tak jak myslalem. Powiedz mi o jaka sztuczke
    > chodzi ? ja musze z tej pracy zrezygnowac bo nie wyrabiam z czasem. Dobre
    > wyjscie chyba to zatrudnic sie u kogos znajomego na umowe-zlecenie ??.
    > wtedy on placi za nas zus (ktory mu damy z wlasnej kieszeni) + skladka
    > chorobowa? wtedy napewno mozna sie zmiescic w tych 750 zl

    Trik z umową zleceniem chyba przestał działać jakieś pół roku temu.
    Teraz jest trik z chałupnictwem, ale to podobno grubymi nićmi szyte.

    Wg. mnie jedyny sposób, to działać pod szyldem znajomego, mieć z nim
    formalną umowę o pracę na dużo mniejszą kwotę niż rzeczywiście
    zarabiasz, a resztę kasy puszczać "pod stołem".

    Tyle że to przestępstwo jest już wtedy.

    p. m