  • 1. Data: 2009-03-04 19:36:58
    Temat: Jakim cudem Czesi zwiekszaja zakres zwolnien z VAT?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    http://moto.onet.pl/1545667,4191,artykul.html

    O ile dobrze pamietam, to nie wolno zwiekszac zakresu zwolnien
    z VAT, ani poprzez calkowite zwolnienie, ani poprzez nadawanie
    stawek nizszych niz podstawowa.

    Czyzbym sie mylil? Czy tez Czesi ida na wojne z Bruksela?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2009-03-04 19:46:53
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Jacek_P pisze:
> [...]
    > stawek nizszych niz podstawowa.
    >
    > Czyzbym sie mylil? Czy tez Czesi ida na wojne z Bruksela?
    AFAIK to nie mozna zwiekszac ograniczeń

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2009-03-04 19:48:36
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Jacek_P wrote:
> [...]
    > stawek nizszych niz podstawowa.
    >
    > Czyzbym sie mylil? Czy tez Czesi ida na wojne z Bruksela?

    Nie chodzi o zwolnienie, tylko o możliwość *odliczenia* zapłaconego VAT.

    Piotrek

  • 4. Data: 2009-03-04 22:58:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Mar 2009, Jacek_P wrote:

> [...]
    > stawek nizszych niz podstawowa.
    >
    > Czyzbym sie mylil? Czy tez Czesi ida na wojne z Bruksela?

    Mi wychodzi że autor załapał się pod kategorię "tłumacznik".
    Cały opis poza tym jednym zdaniem ze "zwolnieniem" sugeruje,
    że będzie prawo do ODLICZEŃ.
    Jak jest "odliczanie VAT" po czesku? :D

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2009-03-05 06:54:58
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news napisal:
    > Mi wychodzi że autor załapał się pod kategorię "tłumacznik".
    > Cały opis poza tym jednym zdaniem ze "zwolnieniem" sugeruje,
    > że będzie prawo do ODLICZEŃ.
    > Jak jest "odliczanie VAT" po czesku? :D

    To ja tez chce u nas. Ja tez chce :)
    Bez kratki. Popieram Gliwice! Niech zyje odliczany Opel :D
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek