  • 1. Data: 2009-03-04 17:43:31
    Temat: ulga na dzieci a ulga za internet
    Od: flatron <g...@N...fm>

    witam
    "Prawo do odliczenia dotyczy dzieci:
    - do ukończenia 25 lat uczących się w szkołach, o których mowa w
    przepisach o systemie oświaty lub w przepisach - Prawo o szkolnictwie
    wyższym, jeżeli w roku podatkowym dzieci te nie uzyskały dochodów, z
    wyjątkiem dochodów wolnych od podatku dochodowego, renty rodzinnej oraz
    dochodów w wysokości niepowodującej obowiązku zapłaty podatku"

    w związku z tym
    syn przekroczył kwotę 3090zł ale internet jest na niego i po odliczeniu
    ulgi na internet mieści podatek =0
    czy ja mogę skorzystać z ulgi na dziecko??
    bo niby w powyższym cytacie wychodzi mi, że tak, ale pytałem też
    znajomych to mówią że raczej nie
    a co Wy o tym sądzicie??
    z góry dzięki za odpowiedź
    pozdrawiam