  • 1. Data: 2004-01-09 01:35:54
    Temat: Je....ać podatki, nie płacić, po co i dla kogo?
    Od: "freelander" <m...@o...pl>

    Wysyłacie swoją ks w kosmos, jesteście frajerami....po co i na co niech mi
    ktoś powie, bo ku...wa nie wiem za co płacić. co to za państwo????????

  • 2. Data: 2004-01-09 01:46:17
    Temat: Re: Je....ać podatki, nie płacić, po co i dla kogo?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello freelander,

    Friday, January 9, 2004, 2:35:54 AM, you wrote:

    > Wysyłacie swoją ks w kosmos, jesteście frajerami....po co i na co niech mi
    > ktoś powie, bo ku...wa nie wiem za co płacić. co to za państwo????????

    Co my tu mamy... Pacjenta, któremu się wydaje, że jest anonimowy. Ano
    pooglądajmy:

    81.210.16.131

    % This is the RIPE Whois server.
    % The objects are in RPSL format.
    %
    % Rights restricted by copyright.
    % See http://www.ripe.net/ripencc/pub-services/db/copyrigh
    t.html
    inetnum: 81.210.16.128 - 81.210.16.191
    netname: TELNAP-WARSZAWA
    descr: Telnap Sp. z o.o.
    descr: ul. Kowalczyka 16
    descr: Warszawa
    country: PL
    admin-c: JS2973-RIPE
    tech-c: MS30437-RIPE
    status: ASSIGNED PA
    remarks: ---------------------------------------
    remarks: In case of abuse from our address range
    remarks: please contact a...@i...pl

    O! Jest właściwy adres - oni sobie poradzą z ustaleniem, komu to się
    po nocach nudzi ;->

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-01-09 11:43:28
    Od: "freelander" <m...@o...pl>

    | Co my tu mamy... Pacjenta, któremu się wydaje, że jest anonimowy...

    ...nie, nie wydaję mi się, że jestem anonimowy, ale mnie, to troszkę
    irytuję> Ty płacisz, ja płacę, on płaci, OK, ale...oglądasz TV i widzisz jak
    te pieniądze są marnowane, nierozsądnie zarządzane przez osoby, które nie
    ponoszą później żadnych kosekwencji za źle podejmowane decyzje. Pomijam fakt
    robienia grubych, typowych przekrętów na wyższym szczeblu urzędniczym (np.
    ostatnio głośne łapówki przyjmowane przez prokuratorów). Czyż, to nie jest
    irytujące i wkurzające?? Czasami można powiedzieć za dużo i niepotrzebnie,
    może przesadziłem OK, ale sam powiedz nie wkurzasz się? Masz obowiązek
    płacić a później widzisz jak te pieniądze są marnotrawione.
    Pozdrawiam
    Marcin-wcale nie anonimowy :))

  • 4. Data: 2004-01-09 13:14:11
    Od: "/slawek" <w...@W...pl>

    Użytkownik "freelander" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    ..
    > ...nie, nie wydaję mi się, że jestem anonimowy, ale mnie, to troszkę
    > irytuję> Ty płacisz, ja płacę, on płaci, OK, ale...oglądasz TV i widzisz
    jak

    Możesz się irytować, ale co Ci to da? Co najwyżej jakąś chorobę
    Daj spokój, to tylko pieniądze.