    From: "Iwona" <i...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jestem VAT-owcem czy nie...?
    Date: Wed, 16 Oct 2002 22:23:59 +0200

    Użytkownik "Gotfryd Smolik napisał w wiadomości

    > Niezależnie od tego jaki był próg 2 lata temu (nie wiem) to sama
    > zasada jest prawidłowa: "limit do VATu" liczy się proporcjonalnie,
    > do tego proporcjonalnie *w dniach*.
    > Wyglada na to że mają rację :(
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Dziękuje bardzo za odpowiedź, dokładnie o to mi chodziło...
    ...szkoda tylko, że to tak właśnie wyszło...

    Czy istnieje w takim razie możliwość zniwelowania w jakikolwiek sposób
    powstałego w ten sposób mojego długu wobec US sprzed dwóch lat (choćby
    samych odsetek), czy raczej nie mam żadnych szans...?

    Pozdrawiam, Iwona