  • 1. Data: 2006-05-26 11:42:35
    Temat: Jeszcze nie złożyłem PITu - pomocy !
    Od: BLE_Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org>

    Witam grupowiczów serdecznie.

    Mam następujący problem, otóż nie wiem jak do tego doszło, ale w tym
    roku nie złożyłem jeszcze zeznania podatkowego PIT !
    Powiedzcie mi jak ten błąd naprawić i jakie kary/kłopoty grożą mi za
    to że jeszcze PITu nie złożyłem ?
    Czy jeżeli złożę PIT teraz to będzie ok ? Czy można jeszcze pobrać
    formularze PIT ?

    Dzięki.

  • 2. Data: 2006-05-26 15:14:23
    Temat: Re: Jeszcze nie złożyłem PITu - pomocy !
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    BLE_Maciek wrote:
> [...]
    > to że jeszcze PITu nie złożyłem ?
    > Czy jeżeli złożę PIT teraz to będzie ok ? Czy można jeszcze pobrać

    www.pity.pl

    zloz jak najszybciej z pismem dlaczego nie zlozyles i z prosba o
    odstapienie od wymierzenia kary.
    Ile mozna dostac juz nie pamietam, chyba ze 3 tys na poczatek.

  • 3. Data: 2006-05-26 18:25:38
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    witek wrote:

    > zloz jak najszybciej z pismem dlaczego nie zlozyles i z prosba o
    > odstapienie od wymierzenia kary.
    > Ile mozna dostac juz nie pamietam, chyba ze 3 tys na poczatek.

    A kumpel w zeszlym roku zapomnial i skladal w pazdzierniku, pt tym jak
    go wezwali czemu nie zlozyl. Nawet mu nie bylo przykto, tylko, ze
    zapomnial - powiedzial. I bez konsekwencji... :/

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 4. Data: 2006-05-26 18:46:38
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A kumpel w zeszlym roku zapomnial i skladal w pazdzierniku, pt tym jak
    > go wezwali czemu nie zlozyl. Nawet mu nie bylo przykto, tylko, ze
    > zapomnial - powiedzial. I bez konsekwencji... :/

    A co jak Ktoś się spóźni ponad rok ?
    Jakie mogą być tego konsekwencje ?
    Czy to, że rozliczenie skończyłoby się zwrotem nadpłaty podatku ( czyli nie
    chodziło o uniknięcie zapłaty ), może być okolicznością łagodzącą ?

  • 5. Data: 2006-05-26 19:00:19
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    d852 wrote:

    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:44774822.A03D28E8@gazeta.pl...

    > A co jak Ktoś się spóźni ponad rok ?
    bez znaczenia ile sie spoznil, po prostu sie spoznil.

    > Jakie mogą być tego konsekwencje ?
    Iles tam potrafia wsolic, gotówkowo. :)
    Decyzja zalezy od urzednika, zwykle konczy sie albo na niczym, albo na
    jakiejs oplacie symbolicznej typu 100 zl.

    > Czy to, że rozliczenie skończyłoby się zwrotem nadpłaty podatku ( czyli
    > nie chodziło o uniknięcie zapłaty ), może być okolicznością łagodzącą ?

    Bez znaczenia. Kara jest za niedotrzymanie terminu.
    Oddzielnie bys zaplacil odsetki, gdyby trzeba bylo doplacic.

    Ja bym sie generalnie nie przejmowal, tylko zlozyl i czekal.

  • 6. Data: 2006-05-27 15:44:20
    Od: BLE_Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org>

    Fri, 26 May 2006 21:00:19 +0200 jednostka biologiczna o nazwie witek
    <w...@s...gazeta.pl.invalid> wyslala do portu 119
    jednego z serwerow news nastepujace dane:

    >Ja bym sie generalnie nie przejmowal, tylko zlozyl i czekal.

    Dzięki Wam wszystkim za porady. W poniedziałek złożę i mam nadzieję że
    nie walną mi kary 3kzł :-/

  • 7. Data: 2006-05-28 19:23:37
    Od: "DJ" <b...@t...jest.fajnie>

    Użytkownik "BLE_Maciek" <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> napisał w
    wiadomości news:98qd7214udnj9ams5u3ap60og922qte877@4ax.com...

    > to że jeszcze PITu nie złożyłem ?

    Rok temu wysłałem 4 maja. Dołożyli mi 150 zeta ;-(.

    Pozdr
    DJ

  • 8. Data: 2006-05-29 05:12:42
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "BLE_Maciek" <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> napisał w
    wiadomości news:1tsg72hndvrk4vd87j235b710od8jmpdb6@4ax.com...
> [...]
    > jednego z serwerow news nastepujace dane:

    > Dzięki Wam wszystkim za porady. W poniedziałek złożę i mam nadzieję że

    Ja bym dołożył pisemko z wyjaśnieniem i dopiskiem "proszę o zastosowanie
    instytucji czynnego żalu".