  • 1. Data: 2006-05-26 07:33:37
    Temat: handel gazem płynnym do samochodów
    Od: "TomiLee" <p...@i...pl>

    Witam
    Mam pytanko.
    Od kilku lat prowadze dzialalnosc gospodarcza na zasadach ogolnych. Jestem
    VAT-owcem.
    Natomiast od 1 czerwca zamierzam rozszerzyc dzialalnosc o stacje z gazem do
    samochodow.
    Jakie procedury musze przeprowadzic ? Slyszalem, ze bede musial placic
    podatek akcyzowy.
    Jak to wyglada w praktyce ? Na jakim druku musze sie zglosic do tego podatku
    i gdzie ?
    Jakie deklaracje bede musial skladac ?
    Bardzo prosze o pomoc.

    --

    Pozdrawiam. TomiLee

  • 2. Data: 2006-05-28 10:16:46
    Temat: Re: handel gazem płynnym do samochodów
    Od: "R6" <bez spamu_r6@gazeta.pl>

    Użytkownik "TomiLee" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podatek akcyzowy.
    > Jak to wyglada w praktyce ? Na jakim druku musze sie zglosic do tego

    w tej chwili akcyze placi importer ty kupujesz juz gaz z akcyza i cie ona
    nic nie interesuje, tak samo jak oplata paliwowa...
    natomiast obrot gazem trzeba ewidencjonowac na kasie fiskalnej - dlatego
    pozostala dzialalnosc tez bedziesz musial ewidencjonowac na kasie fiskalnej
    pozdro:)