  • 1. Data: 2004-11-30 10:59:17
    Temat: Jeżeli potrzebujesz koszty w firmie...
    Od: "vbw" <v...@v...pl>

    jezeli potrzebujesz koszty w firmie jeszcze w tym roku....jestem zainteresowana
    umową o dzieło...@v...pl

  • 2. Data: 2004-11-30 20:14:14
    Temat: Re: Jeżeli potrzebujesz koszty w firmie...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello vbw,

    Tuesday, November 30, 2004, 11:59:17 AM, you wrote:

    > jezeli potrzebujesz koszty w firmie jeszcze w tym roku....jestem zainteresowana
    > umową o dzieło...@v...pl

    Chodzi Ci zapewne o adres mailto:v...@v...pl ?
    Na przyszłość wpisz poprawnie - bez poprzedzających kropek. Kropki
    utrudniają życie pewnym sieciowym głodomorom. Poprawne wpisanie adresu
    v...@v...pl zdecydowanie ułatwi im życie. A Ty dowiesz się, gdzie i za
    ile kupić oryginalną replikę RoIex, jak utrzymać formę mężczyzny przez
    cały weekend itd.

    Miłej lektury życzę.

    MSPANC

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-12-01 14:26:40
    Od: mj <c...@b...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    > v...@v...pl zdecydowanie ułatwi im życie. A Ty dowiesz się, gdzie i za
    > ile kupić oryginalną replikę RoIex, jak utrzymać formę mężczyzny przez

    r...@p...pl

    tak wlasnie ??