  • 1. Data: 2004-11-30 10:00:57
    Temat: Znowu ZUS na tapecie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Jednak nie zrezygowali z grzebania nam w kieszeni. Jedna podwyzka ZUS
    nie przeszła, pichcą drugą.
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,52981,24190
    53.html

    Szlag by ich trafił.

    Maddy wkurzona bo zapłaciła własnie ZUS za listopad żeby jej podwójny
    podatek nie zjadł

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 2. Data: 2004-11-30 15:39:11
    Temat: Re: Znowu ZUS na tapecie
    Od: a...@o...pl (asko)

    W Twoim liście datowanym 30 listopada 2004 (11:00:57) można przeczytać:
> [...]
    53.html

    M> Szlag by ich trafił.

    M> Maddy wkurzona bo zapłaciła własnie ZUS za listopad żeby jej podwójny

    Tu napisali ciut więcej

    http://biznes.onet.pl/0,1016986,wiadomosci.html

    Rząd przyjął we wtorek i skieruje do parlamentu projekt nowelizacji
    ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, regulujący składki
    przedsiębiorców do Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
    - Poinformowała wicepremier Izabela Jaruga - Nowacka na konferencji
    po posiedzeniu rządu.

    Zaznaczyła, że według projektu 70 proc. przedsiębiorców będzie płaciło
    składki na niezmienionym poziomie w wysokości 60 proc. najniższego miesięcznego
    wynagrodzenia. "Dla osób, które teraz rozpoczną działalność gospodarczą,
    w ciągu dwóch lat składki będą wynosiły 30 proc. minimalnego miesięcznego
    wynagrodzenia" - wyjaśniła Jaruga-Nowacka.

    Osoby, które zarabiają rocznie od 30 tys. do 39 tys. zł czeka wzrost składek
    miesięcznie o 82,31 zł. Osoby, które zarabiają od 39 tys. do 48 tys. zł
    rocznie będą płaciły miesięcznie więcej o 164 zł.

    NIe mam tylko teraz czasu zeby sprawdzic jak to sie ma do poprzednich
    projektow :-(
    Majstrują i majstrują przy tych ZUS-ach, w koncu na pewno cos uchwalą,
    w końcu trzeba dziurę budżetową zapychać, a jak jeszcze postraszą
    podniesieniem akcyzy na paliwo, to wszyscy p-osłowie "w imieniu całego
    społeczeństwa" a nie tylko przedasiębiorców, wybiorą mniejsze zło i na
    dodatek będą argumentować że dotknie to tylko niewielu przedsiębiorców
    = tylko tych którzy 'naprawdę dużo zarabiają'.
    A, szkoda gadać, daliby człowiekowi spokojnie popracować, a tu tylko
    problemy wymyslają, jakby było ich za mało na bieżąco.

    pozdrawiam
    Ania

    (na szczescie nie musialam placic wczesniej ZUS, bo zrobilismy duuuzy
    zapas surowcow przed solidnymi podwyżkami cen), więc listopad bedzie
    OK, tylko ze i tak to wyjdzie na remanencie, a zaplacic dostawcy w grudniu
    bedzie trzeba i to przed samymi Swietami

  • 3. Data: 2004-11-30 19:25:27
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

> [...]
    53.html

    > Szlag by ich trafił.
    >
    > Maddy wkurzona bo zapłaciła własnie ZUS za listopad żeby jej podwójny

    Kurczę, a ja jak ta głupia zapłacę jak za zboże. Zupełnie nie pomyślałam,
    żeby koszty załatwić "zusem", a niewiele mogłam wykombinować przy naszej
    działalności (jakaś ryza papieru, czy toner do drukarki). Że też wcześniej
    nie zajrzałam na grupę:(((
    Graszka.

  • 4. Data: 2004-12-01 07:45:02
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Graszka napisał(a):
> [...]
    > działalności (jakaś ryza papieru, czy toner do drukarki). Że też wcześniej

    Aj, przecież temat wałkowany juz trzeci sezon.
    To najprostszy i jednocześnie jak najbardziej legalny sposób obniżenia
    zaliczki za listopad.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2004-12-01 22:10:26
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    > Aj, przecież temat wałkowany juz trzeci sezon.
    > To najprostszy i jednocześnie jak najbardziej legalny sposób obniżenia
    > zaliczki za listopad.
    >
    > Maddy

    Jasne, tylko zdarza się raz do roku :((( i się zdążyło zapomnieć. Za rok
    kolejna szansa :))).
    Graszka.