  • Data: 2004-07-14 16:17:32
    Temat: Re: KOntrola zus
    Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <

    > jak bedzieszp otrzebowala kwitek o "niemaniu zaleglosci",
    > to ci sie zechce skorygowac....

    a ja mam pelno taki swistkow a i tak co chwile cos im sie nie zgadza:-)
    i przy kazdym nowym swistku nowe deklaracje koryguje czy im dosylam takie
    jak chca bo mam to w ... powazaniu i zrobienie deklaracji wplatniku zajmuje
    mniej czasu niz tlumaczenie botenowi ze wszystko jest w porzadku, wiec
    narasta pelno prawidlowych deklaracji z korektami tychze na moim koncie i
    bedzie wesolo:-)

    ps
    dzisiaj sie dowiedzialam ze za duzo chcialam im zaplacic w 2001 roku:-) ale
    nie zaplacilam:-P
    i znowu trzeba udowadniac ze sie nie jest wielbladem i znowu czas:-)
    ania
    www.aem.pl GG: 1145538
    osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki