    From: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KOntrola zus
    Date: Thu, 15 Jul 2004 23:00:47 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    > Czy wyście poszaleli z tą obawą o jakąkolowiek karę za nadpłatę 6 zł

    Jeżeli o mnie chodzi to czuję się zdrowy na umysle.
    ZUS nie patrzy na to co masz źle na dokumencie. Czy top brak pieczątki,
    zgłoszenia czy nadpłata. Jest jeden typ druku na którym jest napisane, że
    niezłożenie korekty w ciągu ilus tam dni grozi karą 5000 zł. Od jakiegoś
    czasu mają jeszcze inny druk, gdzie już nie pisze jaka kwota.
    > na konto ZUS-u./???/.To raczej ZUS trzeba by ukarać za to że 6 rok
    > od wprowadzenia reformy nadal nie działa prawidłowo system
    > komputerowy i co rusz musimy nie z naszej winy robić korekty.
    Masz racje.
    > ZUS nie karze nie tylko za takie bzdety ale nawet za nieterminowe
    > złożenie deklaracji czy zgłoszenia pracownika nie mażadnych
    > kar,byleby wogóle były złożone a przede wszystkim opłacone składki.
    To tez napisałem, że nie znam nikogo kogo by ukarali. Ale straszą.

    > Wystarczy że najbliższe składki zapłacisz o 6 zł mniej skoro masz
    > nadpłatę i już się wszystko wyrówna.pozdrowienia

    Tak, ale tylko pod warunkiem, że wcześniej zrobi korekty.
    --
    PawełJ