  • 1. Data: 2003-12-22 09:39:53
    Temat: KRS jakie załączniki
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Wiem że jest już ostatni dzwonek do składania do KRS-u o przerejestrowaie
    spółki zoo.
    Mam pytanie:
    jakie należy dołączyć załączniki do W03.
    chodzi mi o to czy m.in. trzeba złożyć wzory podpisów członków Zarzadu i
    wogóle co trzeba złożyć
    TH

  • 2. Data: 2003-12-22 18:13:55
    Temat: Re: KRS jakie załączniki
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 22 Dec 2003 10:39:53 +0100, "TH" <i...@t...com.pl> wrote:

    >jakie należy dołączyć załączniki do W03.
    >chodzi mi o to czy m.in. trzeba złożyć wzory podpisów członków Zarzadu i
    >wogóle co trzeba złożyć
    Oprocz KRS-W3 nalezy dolaczyc to co jest na koncu KRS-W3 podane czyli
    odpowiednie KRS-W? oraz (czesc dokumentow zaleznie od sytuacji -
    podaje to co skladalem dzisiaj)
    tekst jednolity umowy spolki
    Oświadczenie zarządu o wniesieniu kapitału
    Lista wspólników
    Wzory podpisów (chyba poswiadczone notarialnie?)
    Nazwiska, imiona i adresy członków zarządu
    Umowa najmu lokalu

    Dodatkowo skladalem tez
    Protokół z Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Wspólników
    Oświadczenie o objęciu udziałów

    poniewaz zmienil sie tekst umowy spolki (protokol) oraz zmienily sie
    udzialy (oswiadczenie).

    W szczegolnych przypadkach moze cos z tego wypasc a cos dojsc na pewno
    - np "Nazwisko, imię albo firmę i siedzibę oraz adres jedynego
    wspólnika " - widac ze to dot. spolki jednoosobowej.

    A generalnie - zloz tyle ile uznasz za stosowne :D
    Sad przyjmie to co dasz - biuro podawcze sprawdza zgodnosc ilosci i
    rodzaju dokumentow z tym co na ostatnich stronach KRS-W3. Biuro nie
    sprawdza tresci ani tez tego czy zalacznikow jest tyle co trzeba.

    To sprawdzi dopiero sad na posiedzeniu niejawnym, z ktorego otrzymasz
    protokol oraz (ewentualne) wezwanie do uzupelnienia brakow (w wezwaniu
    bedzie podane co trzeba doniesc) w terminie 7 dni pod rygorem
    odrzucenia wniosku.

    Uwaga! Przed zlozeniem dokumentow nalezy dokonac stosownej oplaty
    (przelew lub okienku kasy w sadzie - w Szczecinie np. okienko wplat
    jest oddalone od biura podawczego o kilka kilometrow). Wysokosc oplaty
    potwierdzi panienka z okienka, ale dla przerejestrowania z RHB do KRS
    (bo jak rozumiem o to Ci chodzi) bedzie to 500 zl (za wpis do MSiG).

    W przypadku zmian w KRS (tzn spolka jest w KRS a tylko cos sie w niej
    zmienia np. podwyzszenie kapitalu) - bedzie to 250 zl (za wpis do
    MSiG) oraz 400 zl za zlozenie wniosku. Obie oplaty w tym samym okienku
    ale dostajesz dwa kwitki.

    WAM
    --
    Na Sylwestra nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2003-12-22 18:25:11
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 22 Dec 2003 19:13:55 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Uwaga! Przed zlozeniem dokumentow nalezy dokonac stosownej oplaty
    zapomnialem napisac :D potwierdzenie wplaty nalezy skserowac i do
    skladanych dokumentow dolaczyc te kserokopie.

    WAM
    --
    Na Sylwestra nad morze? www.nadmorze.pl