  • 1. Data: 2006-03-26 07:25:59
    Temat: KUP praca 12 miesiecy
    Od: "Vei" <g...@g...pl>

    Witam,

    Sytuacja jest nastepujaca: pracuje ponad 2 lata w tej samej firmie. W roku 2004
    wynagrodzenie bylo placone ostatniego dnia miesiaca - czyli w 2004 roku
    dostalam wynagrodzenie za 12 miesiecy. Natomiast od 2005 roku placa 10 dnia
    miesiaca nastepnego (czyli za styczen do 10 lutgeo itd). W PIT od pracodawcy
    wpisano wiec, ze jest on od 1 stycznia 2005 do 31 grudnia 2005, ale jest tylko
    11 wynagrodzen i KUP za 11 miesiecy. Faktycznie przepracowalam 12 miesiecy,
    tyle ze za grudzien 2005 r. dostalam kaske 10 stycznia 2006.

    Moje pytanie: Czy moge sobie dodac KUP za grudzien w PIT do US, czyli policzyc
    KUP za 12 miesiecy, czy w takim rozwiazaniu wyplaty wynagrodzenia nie mozna?

    Pozdr.,

  • 2. Data: 2006-03-26 09:28:28
    Temat: Re: KUP praca 12 miesiecy
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Vei" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    policzyc
    > KUP za 12 miesiecy, czy w takim rozwiazaniu wyplaty wynagrodzenia nie

    Koszty za 12 miesięcy wstawić i będzie prawidłowo.