  • Data: 2006-10-17 14:14:44
    Temat: Re: KUP towary handlowe od firmy,której nie ma!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Oct 2006, \n wrote:

> [...]
    [...]
    > Ten haniebny o odpowiedzialności kupującego za kombinacje sprzedawcy został
    > zniesiony (mówię o VAT).

    Ale przy braku podpisanych dokumentów można rozważyć co najmniej
    tworetycznie taki przypadek: towar "lewy" (nie był wpisany u sprzedawcy
    na magazynie, więc nie brakuje), wydany wraz z niepodpisaną f-rą za
    gotówkę bez dowodu wpłaty.
    Sprzedawca wypiera się faktu że wystawił fakturę.
    "Ja?? niemożliwe!!"

    pzdr, Gotfryd