    From: a <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Karta podatkowa a usługi dla firm
    Date: Tue, 5 Jan 2010 02:06:54 -0800 (PST)

    On 5 Sty, 08:35, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Źle myślisz. Nie zajrzałeś do tabeli. W tabeli w pozycjach 70-76 jest
    > jawnie wpisane określenie "dla ludności". W innych pozycjach (w tym w 90)
    > takiego ograniczenia nie ma.

    otóż to
    generalnie nigdzie w ustawie nie mogę się tego doszukać.
    jeżeli już jest jakieś ograniczeni tylko dla ludności, to dla pewnych
    grup. Np. wolne zawody (sę one ściśle określone w ustawie np. lekarz,
    i nie ma tam fotografa)
    jest ograniczenie do co fotografii reklamowej w załączniku 2, ale ona
    dotyczy OPODATKOWANIA RYCZAŁTEM OD PRZYCHODÓW EWIDENCJONOWANYCH, a nie
    Karty podatkowej.

    dzwoniłem do mojego US z pytaniem czy mogę świadczyć na karcie
    podatkowej usługi dla firm. Np. usługi reklamowe.
    dostałem odpowiedź że reklamowe to nie.
    Spytałem czy to czasem nie jest ograniczenie tylko dla ryczałtu, Pani
    spytała kogoś tam i o chwili zmieniła zdania, że na karcie podatkowej
    to jednak tylko usługi dla ludności więc dla firm w ogóle nie można, a
    tym bardziej reklamowej. Tylko usługi dla ludności...
    Nie drążyłem na razie tematu, bo to pewnie trzeba było by napisać
    wniosek za 40 zł żeby wydali interpretacje i czekać kilka miesięcy...

    Ale może ktoś już to przerabiał i zna odpowiedź z czego miło by
    wynikać takie ograniczenie. ?