  • Data: 2002-09-20 21:50:24
    Temat: Re: Karta podatkowa - urzad skarbowy
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a b...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Miasto pozostało to samo

    Nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem. Prowadziłeś DG w mieście X (jak
    rozumiem siedziba, miejsce zamieszkania i miejsce prowadzeia DG było
    jednakowe) - opłacałes kartę podatkową. Następnie rozszerzyłeś DG, złożyłeś
    ksero wpisu do ewidencji i pewnie nip-1 i pit-1 przewchodząc na zasady
    ogólne a us chce od ciebie zapłaty karty??? Jeżeli tak to możesz ich
    wyśmiać, jeżeli jednak było inaczej to może opisz sprawę trochę dokładniej,
    może posłuż się przykładowymi miejscowościami. Pamiętaj o jednym: kartę
    opłacasz wg. miejsca prowdzenia DG, zasady ogólne - wg. miejsca
    zamieszkania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach
    niż bogaci - to biedni." Oscar Wilde