  • 1. Data: 2002-09-20 10:32:03
    Temat: Karta podatkowa - urzad skarbowy
    Od: b...@p...onet.pl

    Mam problem, prowadzilem dzialalnosc na karte
    podatkowa, w pewnym momencie zmienilem nazwe
    firmy i zakres dzialalnosci (wszystko to juz
    nie "podchodzilo" pod karte). Zlozylem w urzedzie
    skarbowym w miejscu stalego zameldowania informacje
    ze bede sie rozliczal od tego to a tego na zasadzie
    ksiazki przychodow. Firme prowadzilem w innym miescie,
    wczesniej w tamtejszym urzedzie opalcalem karte podatkowa.

    Teraz juz nie prowadze dzialalnosci, pracuje na etacie,
    jednak urzad skarbowy domaga sie zaplaty karty podatkowej
    za okres od momentu zmiany typu dzialalnosci do momentu
    zatrudnienia na etat (chce siagac z pensji).

    Co robic ???????

  • 2. Data: 2002-09-20 11:38:11
    Temat: Re: Karta podatkowa - urzad skarbowy
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > za okres od momentu zmiany typu dzialalnosci do momentu
    > zatrudnienia na etat (chce siagac z pensji).

    Zaplacic ?

    Przeciez chyba naezalo zglosic zakonczenie dzialanosci.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-09-20 11:54:44
    Od: b...@p...onet.pl

    > Zaplacic ?
    >

    > Przeciez chyba naezalo zglosic zakonczenie dzialanosci.

    Nie oto chodzi, urzad skarbowy chce zaplaty za karte
    podatkowa za okres kiedy nastapila zmiana zakresu dzialalnosci
    i przejscie na roliczanie wg zwykłych zasad

  • 4. Data: 2002-09-20 12:09:21
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie oto chodzi, urzad skarbowy chce zaplaty za karte
    > podatkowa za okres kiedy nastapila zmiana zakresu dzialalnosci
    > i przejscie na roliczanie wg zwykłych zasad

    A zmiania miejsca wykonywania dzialanosci NIE ?

    Bo jesli tak to przeciez trzeba wlasciwy urzad poinformowac.....

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-09-20 12:18:30
    Od: b...@p...onet.pl

    Miasto pozostało to samo

  • 6. Data: 2002-09-20 21:50:24
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a b...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Miasto pozostało to samo

    Nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem. Prowadziłeś DG w mieście X (jak
    rozumiem siedziba, miejsce zamieszkania i miejsce prowadzeia DG było
    jednakowe) - opłacałes kartę podatkową. Następnie rozszerzyłeś DG, złożyłeś
    ksero wpisu do ewidencji i pewnie nip-1 i pit-1 przewchodząc na zasady
    ogólne a us chce od ciebie zapłaty karty??? Jeżeli tak to możesz ich
    wyśmiać, jeżeli jednak było inaczej to może opisz sprawę trochę dokładniej,
    może posłuż się przykładowymi miejscowościami. Pamiętaj o jednym: kartę
    opłacasz wg. miejsca prowdzenia DG, zasady ogólne - wg. miejsca
    zamieszkania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach
    niż bogaci - to biedni." Oscar Wilde