    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kasa f. przy drobnym zdalnym handlu
    Date: Sun, 04 Mar 2007 21:53:03 +0100

    On Tue, 27 Feb 2007 23:07:17 +0100, "Ania J."
    <n...@n...pl> wrote:

    >W tamtym roku rozpoczęłam dg, dotąd usługi dla firm. Chciałabym
    >rozpocząć drobny, specjalistyczny handel z internecie dla firm i osób
    >prywatnych. Po przekroczeniu jakiej sprzedaży będę musiała kupić kasę?
    >Sprzedaż bedzie się odbywać wysyłkowo, więc dane nabywców będę miała - a
    >może wystarczy każdemu wystawiać fakturę? Innej sprzedaży nie planuję.

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=rozporz%C4%85dze
    nie++kasy+rejestruj%C4%85ce+&btnG=Szukaj&lr=

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW z dnia 28 marca 2006 r.
    w sprawie kas rejestrujących (Dz. U. z dnia 29 marca 2006 r.)
    (z późn. zm.)

    ZAŁĄCZNIK - WYKAZ SPRZEDAŻY ZWOLNIONEJ Z OBOWIĄZKU EWIDENCJONOWANIA

    43 Dostawa towarów w systemie wysyłkowym (pocztą lub przesyłkami
    kurierskimi), z wyjątkiem dostawy paliw płynnych, gazowych oraz dostaw
    towarów wymienionych w § 4 rozporządzenia, za które zapłata w całości
    następuje za pośrednictwem poczty lub banku na rachunek bankowy
    podatnika, pod warunkiem, że z ewidencji i dowodów dokumentujących
    transakcję jednoznacznie wynika, jakiej konkretnie dostawy zapłata
    dotyczyła1),3)

    ale poczytaj takze poz. 41, 44

    WAM
    --