  • 1. Data: 2004-02-07 10:36:51
    Temat: Kasa fiskalna i adres na paragonach?
    Od: "jojo" <k...@g...pl>

    Witam

    Prowadzę DG jednoosobową (jestem płatnikiem VAT).
    Siedzibę działalnośći mam w miejscu X (mój adres zameldowania).
    Miejsce wykonywania działalności to Y oraz "teren całego kraju".
    Mam zamiar kupić kasę fiskalną która fizycznie będzie w miejscu Y.
    Jaki nagłówek mają mieć paragony wystawiane przez tą kasę fiskalną?
    Konkretnie chodzi mi o adres. Czy ma być adres siedziby (X) czy też adres
    tego miejsca gdzie jest zainstalowana kasa (Y), czy też obydwa adresy?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2004-02-07 10:57:43
    Temat: Re: Kasa fiskalna i adres na paragonach?
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro(no_spam)@intersoft.net.pl>

    Adres uzytkowania (instalacji) kasy.

    Darek

  • 3. Data: 2004-02-07 11:10:21
    Od: "jojo" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    > Adres uzytkowania (instalacji) kasy.

    OK. Dziękuję za odpowiedź.
    A jeszcze takie jedno pytanie mi sie nasunęło...
    Otóż miejsce instalacji (użytkowania) kasy to jest lokal który wynajmuję od
    kogoś. Czy w razie gdyby została mi wypowiedziana umowa najmu (czy też by się
    skończyła i nie została przedłużona) to czy potem mogę ten adres zmienić czy
    muszę kupować inną kasę fiskalną?

    Z góry dziękuję za odpowiedź

  • 4. Data: 2004-02-09 07:41:41
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro(no_spam)@intersoft.net.pl>

    Mozesz (musisz) zmienic adres.
    Kasa jest 'przywiazana' do Ciebie.

    Darek

  • 5. Data: 2004-02-09 10:41:00
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Dariusz Domagała wrote:

    > Mozesz (musisz) zmienic adres.
    > Kasa jest 'przywiazana' do Ciebie.
    >
    > Darek

    No i zawiadmoic US o zmianieiejsca uzytkowania kasy - prawda ?

    Boguslaw