  • 1. Data: 2004-02-06 23:55:04
    Temat: informacja z zus
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

    Dostalem ni stąd ni zowąd list z ZUS;u poniższej treści
    "
    Plik NIE zostal przyjety do przetwarzania w ZUS
    Blad:
    Zla struktura wiadomosci e-mail.
    Uwagi:
    - Trescia listu MUSI byc zawartosc pliku w formacie KSI.
    - Prosze zwrocic uwage na ustawienia programu do wysylania wiadomosci
    e-mail.
    "
    Oczywiscie nic do zusu nie wysylalem. Mam wrazenie ze nowy wirus sieje
    zamieszanie rowniez tam. Czy ktoś z grupowiczów również otrzymał list
    podobnej treści?

    Atomek

  • 2. Data: 2004-02-07 00:26:35
    Temat: Re: informacja z zus
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Atomek,

    Saturday, February 7, 2004, 12:55:04 AM, you wrote:

> [...]
    > Oczywiscie nic do zusu nie wysylalem. Mam wrazenie ze nowy wirus sieje
    > zamieszanie rowniez tam. Czy ktoś z grupowiczów również otrzymał list

    Taki list dostanie wiele osób. Wystarczy, że jedna osoba, mająca dużo
    adresów w książce adresowej _w_ _tym_ adres do ZUSu, załapie któregoś
    z modnych ostatnio robali: MyDoom czy MyDoom.B - robal
    zacznie siać swoje kopie na wszelkie możliwe znalezione w komputerze
    ofiary adresy, używając jako adresu nadawcy również adresów
    znalezionych...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-02-07 10:39:27
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

> [...]
    > zacznie siać swoje kopie na wszelkie możliwe znalezione w komputerze
    > ofiary adresy, używając jako adresu nadawcy również adresów

    ===========
    trudno mi powiedziec dlaczego, ale jakos - cieszy mnie to

    Atomek

  • 4. Data: 2004-02-07 10:44:57
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    Atomek wrote:

    > trudno mi powiedziec dlaczego, ale jakos - cieszy mnie to

    Ja tez nie rozumiem dlaczego mi sie tak humor poprawil od razu, mimo ze
    tak rano wstalem :-)

    marekz