    From: "gieroj44" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kasy raz jeszcze...
    Date: Wed, 1 Feb 2006 14:05:25 +0100

    Witam.

    Czyli rozumiem ze jesli wypisywalem na kazdego kupujacego rachunek to nie
    musze nadal prowadzic kasy... tak? Bo sie juz zakrecilem... przeciez jesli
    bede sprzedawal tylko firmom to nie musze posiadac kasy... rozumiem ze NIP
    nie stanowi o firmie ale... no wlasnie jak to jest?

    Pozdrawiam.

    --
    KOSMED - Profesjonalny sprzęt kosmetyczny.
    0-502-981-882.