  • Data: 2002-05-23 06:54:37
    Temat: Re: Kiedy PIT5?
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisał:

    > Nie miałem na myśli nieprawidłowych obliczeń: *prawidłowe*, w
    > których występuje odliczenie od podatku. Kwota podatku "wychodzi"
    > lecz jest obniżana (poniżej zera) przez odliczenie. Twoje
    > stanowisko (że ci się w tym momencie składanie PIT nie podoba)
    > przyjąłem do wiadomości :)

    Chłopcy, nie bijcie sie, w ustawie jest mowa o "zapłacie" podatku, nie
    o tym czy ma wyjśc czy nie i w którym miejscu.
    Nie płacisz podatku, nie składasz PIT-5.
    Oczywiście, większośc US stoi na stanowisku, że jeżeli juz się złożyło
    raz PIT-5 bo był podatek, to potem trzeba składac dalej.
    Ale ja ma na pismie informacje z mojego US (sami przysłali) że PIT-5
    został złozony niepotrzebie ponieważ, cytuję "nie wykazano kwoty do
    zapłaty".
    Zaznaczam, że podatek wg. skali był, ale nie przewyższał ubezpieczenia
    zdrowotnego

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk