    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kiedy ST zaczyna byc ST :)
    Date: Tue, 01 Feb 2005 21:13:49 +0100

    Janusz napisał(a):
    > Witam,
    >
    > znow wracam do tego mojego "auta":)
    > w skrocie:
    >
    > dzis kupuje "auto" (maluch o wartosci 500zl).
    > dzis wpisuje go do EST (do DG).
    > jutro kupuje do niego benzyne, opony nowe na fakture.
    > za tydizen ide go rejestrowac na siebie (nie na DG).
    >
    > czy tak mozna?
    > czy przeniesc do DG mozna dopiero po tym jak sie juz go zarejestruje
    > na siebie?
    > A jakbym wpisal do EST przed rejestracja, to juz musze go rejestrowac
    > "na firme"?

    Znowu to samo. Ile razy będziemy tu powtarzac że nie da się
    zarejestrowac samochodu "na firmę" jeżeli firmą jest osoba fizyczna.
    Jak byś się nie gimnastykował, samochód bedzie na Ciebie, imiennie,
    żadna "firma" się w dowodzie rejestracyjnym nie pojawi.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813