  • 1. Data: 2002-12-09 16:34:42
    Temat: Kiedy grudniowa deklaracja PIT-5?
    Od: "Antoni Markowski" <r...@N...gazeta.pl>

    Kiedy złożyć grudniową deklarację PIT-5? Razem z listopadową, czy w
    listopadzie tylko płacę zaliczkę grudniową, a deklarację składam oddzielnie?

    AM

  • 2. Data: 2002-12-09 17:08:59
    Temat: Re: Kiedy grudniowa deklaracja PIT-5?
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Użytkownik "Antoni Markowski" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:at2gn2$6dd$1@news.gazeta.pl...
    > Kiedy złożyć grudniową deklarację PIT-5? Razem z listopadową, czy w
    > listopadzie tylko płacę zaliczkę grudniową, a deklarację składam
    oddzielnie?

    > AM

    Za grudzień w ogóle nie składa się PIT-5 - rozliczenie następuje w rocznej
    deklaracji do 30.4. przyszłego roku. Płaci się tylko zaliczkę za grudzień w
    wysokości jak za listopad - do 20 grudnia.

    Z.K.

  • 3. Data: 2002-12-09 17:29:07
    Od: "Antoni Markowski" <r...@N...gazeta.pl>

    Zygmunt Kałuża <e...@h...pl> napisał(a):

    > Za grudzień w ogóle nie składa się PIT-5 - rozliczenie następuje w rocznej
    > deklaracji do 30.4. przyszłego roku. Płaci się tylko zaliczkę za grudzień w
    > wysokości jak za listopad - do 20 grudnia.

    Dziękuję za opdowiedź.

    Antoni

  • 4. Data: 2002-12-10 12:07:09
    Od: "Kasia" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Za grudzień w ogóle nie składa się PIT-5 - rozliczenie następuje w rocznej
    > deklaracji do 30.4. przyszłego roku. Płaci się tylko zaliczkę za grudzień
    > wysokości jak za listopad - do 20 grudnia.

    czy, jeśli za listopad mam stratę, a za grudzień wysokie zyski to oznacza to
    że teraz do końca roku nie zapłacę NIC, a podatek od zysków grudniowych
    dopiero w kwietniu 2003? (taką właśnie mam sytuację)
    Jeśli tak to bardzo się cieszę.
    pozdrawiam
    Kasia

  • 5. Data: 2002-12-10 12:38:12
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Użytkownik "Kasia" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > że teraz do końca roku nie zapłacę NIC, a podatek od zysków grudniowych
    > dopiero w kwietniu 2003? (taką właśnie mam sytuację)

    Tak właśnie - dlatego wszyscy starają się mieć małe dochody w listopadzie,
    aby nie płacić dużego podatku (podwójnego, bo również za grudzień).
    Rozliczenie nastąpi dopiero w rozliczeniu rocznym do 30.4.2003.

    Z.K.