  • 1. Data: 2002-12-09 14:02:35
    Temat: Jak skorygowac ZUS?
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    Przegladajac papiery stwierdzilem ze walnalem sie w ZUSie za sierpien i
    zaplacilem skladke taka jak we wrzesniu (czyli za malo). Jak to teraz
    najprosciej skorygowac? Wiem ze bez podania do dyrektora ZUSu o uznanie
    ciaglosci skladki zdrowotnej sie nie obejdzie. Ale jaki druk poslac?
    Oraz - czy w takim przypadku dolicza sie jakies odsetki i ile?

    nijou

  • 2. Data: 2002-12-09 14:54:22
    Temat: Re: Jak skorygowac ZUS?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG> napisał w wiadomości
> [...]
    > najprosciej skorygowac? Wiem ze bez podania do dyrektora ZUSu o uznanie
    > ciaglosci skladki zdrowotnej sie nie obejdzie.

    Chyba raczej chorobowej to ona jest dobrowolna i pewnie juz tego
    ubezpieczenia nie masz, autoatycznie zostało rozwiazane ... obys zdrowy był
    :)
    Musisz złożyc podanie o przywrócenie terminu (ale po takim czasie moga nie
    pójść na rękę, wymyśl dobre uzasadnienie jak nie to chyba jeszcze raz
    rejestracja na ZUS ZUA a nadpłacoe sk ładki do zwrotu), idz do zus i
    przedstaw sprawe, tam cię porowadzą. od pozostałych karne osetki.

    Sark

  • 3. Data: 2002-12-09 16:13:47
    Od: "sabina" <s...@m...icpnet.pl>

    Składasz deklarację korygującą wpisując nr deklaracji 02 08 z prawidłową
    podstawą i składkami, kwoty dopłacasz z odsetkami i piszesz wniosek do
    dyrektora ZUS o uznanie ciągłości składki na ubezpieczenie chorobowe, a nie
    zdrowotne (to są dwie zupełnie inne składki)
    Pozdrawiam
    Sabina