  • Data: 2003-05-15 21:57:41
    Temat: Re: Kiedy jest sie podatnikiem VAT?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 May 2003, pj wrote:

    >+ czyli ktos pracujacy na kontrakcie menedzerskim moze zapomniec o zwolnieniu
    >+ z Vatu, jak sądzę?

    Nie podejmę się zdecydowanie odpowiadać, ale jeśli elementy
    "doradztwa" są...to ja bym nie ryzykował. Ponadto kwota
    "zwolniona" jest na tyle niska (licząc że na ZUS też trzeba
    zarobić - a liczy się przychód !) że do "pełnej" DG (tj. nie
    będącej dodatkiem do zatrudnienia) chyba trudno bez VATu
    się zabierać :(

    [...]
    >+ 2) świadczących usługi prawnicze oraz usługi w zakresie doradztwa
    >+ i rzeczoznawstwa, a także usługi jubilerskie. "

    Ano.

    pozdrowienia, Gotfryd