    From: "Marian" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kiedy mozna placic podatek CIT zamiast PIT?
    Date: 28 Nov 2004 20:02:24 +0100

    > Wydaje mi się, że na tym, że:
    > - możesz generować koszty, w skutek czego zmniejsza się dochód,
    > - możesz korzystać z podatku liniowego.
    Czyli caly czas placic 19%?

    > Przy odpowiednio dużych dochodach przechodzi się do kolejnych progów
    > podatkowych i zamiast 19% płaci np. 50% podatku.

    A czy mozliwe jest cos takiego:
    1. Jestem wlascicielem firmy, osiaga ona duze dochody, ale nie potrzebuje tych
    pieniedzy od razu, wiec gromadza sie one jako majatek firmy opodatkowany CITem.

    2. Gdy chce uzyskac te pieniadze jako moj prywatny majatek, przerejestrowuje
    firme na np. Slowacje i tam je pobieram placac tamtejszy 19% PIT.

    ?