  • 1. Data: 2010-02-11 18:09:34
    Temat: Kilka zakładów pracy w 2009
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Witam.
    Syn w 2009 roku pracował w dwóch zakładach pracy. W obu zakładach na umowę
    zlecenie. Najpierw w jednym,. a później w drugim. Jak to rozliczyć? Na
    jednym picie czy na dwóch osobnych? Na których?

  • 2. Data: 2010-02-11 18:27:57
    Temat: Re: Kilka zakładów pracy w 2009
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zlecenie. Najpierw w jednym,. a później w drugim. Jak to rozliczyć? Na
    > jednym picie czy na dwóch osobnych? Na których?

    Oczywiscie, ze na jednym.
    Jesli nei bylo innych dochodow - typu dzialalnosc, najem, dzierzawa, allegro
    to PIT-37

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-02-11 18:33:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SDD wrote:
    > Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Oczywiscie, ze na jednym.
    > Jesli nei bylo innych dochodow - typu dzialalnosc, najem, dzierzawa, allegro
    > to PIT-37

    ja w kwestii formalnej

    co do tego ma allegro ?

  • 4. Data: 2010-02-11 18:39:54
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek w <news:hl1igs$80v$8@inews.gazeta.pl>:

    > ja w kwestii formalnej
    > co do tego ma allegro ?

    Nie każda sprzedaż na allegro podlega zwolnieniu, czasem okazuje się, że
    podlega pod PIT-36, choć pacjent nie spełnił obowiązku zgłoszenia DG...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2010-02-11 19:14:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    .

    > Nie każda sprzedaż na allegro podlega zwolnieniu, czasem okazuje się, że
    > podlega pod PIT-36, choć pacjent nie spełnił obowiązku zgłoszenia DG...

    A czy przypadkiem nie bedaca DG a podlegajaca PIT sprzedaz (okazjonalna
    sprzedaz z zyskiem rzeczy kupionej mniej niz 6 mcy wczesniej) nie powinna
    tez byc rozliczona na PIT-36? (aczkolwiek Pani w okienku moze twierdzic
    inaczej).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-02-12 15:15:25
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "SDD" napisał w wiadomości news:hl1i7f$p44$1@news.onet.pl...

    > Oczywiscie, ze na jednym.
    > Jesli nei bylo innych dochodow - typu dzialalnosc, najem, dzierzawa,
    > allegro to PIT-37

    Ale jak? Mam dodawać do siebie kwoty dochodów, odliczeń itp?

  • 7. Data: 2010-02-13 00:10:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Feb 2010, Ajgor wrote:

    > Ale jak? Mam dodawać do siebie kwoty dochodów, odliczeń itp?

    Oczywiście.
    Pilnując limitów, jeśli w ustawie któryś jest określony "łącznie
    w roku podatkowym".

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2010-02-14 15:59:22
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    > Oczywiście.
    > Pilnując limitów, jeśli w ustawie któryś jest określony "łącznie
    > w roku podatkowym".

    A jaki ma być koszt uzyskania przychodów z 2 miejsc pracy w tym samym
    miescie?

  • 9. Data: 2010-02-14 17:48:28
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    http://www.wskazniki.gofin.pl/9,94,1312,2.html